dilluns, 27 de desembre del 2010

Regal de Nadal per a Mirambell



El pilot d’skeleton Ander Mirambell segueix obtenint èxits. El cap de setmana passat va aconseguir en el circuit austríac d'Igls la victòria a la Christmas Race 2010. El català es va imposar en les dues mànigues de la prova i no va donar opció a la resta de competidors, alguns rivals seus en la Copa del Món com l'austríac Rafael Maier o el suís Daniel Maechler.

Aquesta prova és habitual en aquestes dates nadalenques i encara que només van participar dos competidors de Mirambell en la Copa del Món, el bon resultat del català demostra la seva evolució. "Estic molt content i aquest triomf m'omple de moral. Vaig arribar el dissabte a les 00:30 i vaig haver de començar a competir a les 7:00. Vaig ser molt constant en els temps i aquest és l'objectiu. És veritat que no era una competició gran, però és una de les més velles del continent europeu i érem tres pilots de copa del món".

Mirambell, que l'any passat ja va pujar al podi al acabar en segona posició, seguirà entrenant en aquesta pista fins el divendres que ve 31 de desembre, quan tornarà a Barcelona per començar la segona meitat de la temporada.