dimecres, 30 de març del 2011

La targeta MyTeam Passion RCDE, a escena

És un programa de punts multisponsor creat per a tots els socis i seguidors del RCD Espanyol



Aquest matí s'ha presentat a la Ciutat Esportiva de Sant Adrià de Besòs la targeta MyTeam Passion del RCD Espanyol, un programa de punts multisponsor creat per a tots els socis i seguidors de l'equip. El conseller responsable de l'àrea d'expansió, August Newton, el director de Màrqueting de l'entitat, Raúl Ciprés, i el soci director MyTeam Passion, César Cidraque. L'obtenció de punts és directament proporcional al consum realitzat pel seu titular. Gràcies a que el programa compta amb una extensa xarxa de negocis i establiments associats, tant a nivell local com a estatal, l'obtenció de punts és fàcil i senzilla.

“És un dia important per a la nostra massa social ja que presentem la nova targeta RCD Espanyol MyTeam Passion. Portem gairebé tres anys desenvolupant aquest projecte. Reforça la idea de la Força d’un sentiment”, ha explicat Raúl Ciprés. En aquest sentit, ha assenyalat que l'objectiu és “unir, encara més si cap, la massa social” i ha afegit que és un projecte perquè segueixi creixent “la passió que tenim pel nostre club i pel sentiment”. 

Ciprés, qui ha insistit que aquest és un projecte d'expansió de marca, social i de negoci, ha recordat que es tracta d'una targeta gratuïta i de fidelització per a tots els socis. “Aportarà avantatges en el dia a dia, ja que la idea és acumular punts per canviar per diferents tipus de regals. Seran obsequis emocionals vinculats a l'Espanyol com a samarretes signades pels jugadors, desplaçaments amb el primer equip, presenciar una roda de premsa… És un premi per a la massa social i per tots els pericos”, ha comentat. Així mateix, ha explicat que cada soci pot tenir beneficiaris (familiars, amics, etc.) i per cada targeta extra tindrà un benefici de punts.

Per la seva banda, el soci director de MyTeam Passion, César Cidraque, ha assegurat que és un projecte nou dins del món de l'esport. “Aquest sistema permet que en el teu consum diari puguis acumular punts presentant la targeta. Després, els podrà canviar per experiències exclusives; per regals emocionals”, ha indicat. Cidraque ha agraït la confiança dipositada per l'Espanyol en aquest projecte. “Cal vincular a la massa social amb el club”, ha sentenciat.

La targeta MyTeam Passion es pot utilitzar en molts comerços de Catalunya i has més de 500 establiments associats. “A mesura que es van aconseguint nous acords, hi ha més empreses que es volen adherir al projecte”, ha afirmat Cidraque. Així mateix, s'ha habilitat una pàgina webhttp://www.rcde.myteampassion.com/public/home/view.html on pot trobar-se tota la informació.